کاربر گرامی، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات بانی نیک، به‌دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین فروشگاه اسباب بازی بانی نیک

۱-توجه داشته باشید کلیه اصول و قوانین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
۲-تمامی کاربران می‌بایست در هنگام ثبت‌نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند . در صورت مشاهده کلمات نامناسب ، اشتراک آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد.
۳- وب‌سایت بانی نیک اطلاعات کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مطرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
۴- اطلاعات موجود کاربران در وب‌سایت کاملاً شخصی می‌باشد؛ لذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هرگونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌نماید که هرگونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به وب‌سایت بانی نیک اطلاع دهد.
۵- خدمات و محتویاتی که توسط بانی نیک تولید و عرضه می‌گردند؛ صرفاً جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات از وب‌سایت بانی نیک پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوءاستفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد و استفاده از مطالب تنها با عضویت در سایت امکان‌پذیر است.
۶- استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات سایت بانی نیک پیگرد قانونی خواهد داشت.

 انوع محصولاتدر وب‌سایت رسمی بانی نیک  :

انواع اسباب بازی، پازل و عروسک و…که در صورت خریداری و ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

  پرداخت وجه

پرداخت وجه به روش زیر امکان‌پذیر است:

از طریق درگاه بانکی سایت به صورت مستقیم می توانید وجه محصول را پرداخت کنید.

یا  یا کارت به کارت کردن وجه به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۷۸۸۵۳۷۶۷ بانک پاسارگاد به نام مهرداد ترابی مقدم انتقال دهید و سپس از طریق شماره تلفن ۰۹۱۵۳۱۷۸۲۶۹ و یا ۰۵۱۳۷۶۲۹۰۸۶ به ما اطلاع دهید تا نسبت به سفارش شما اقدام کنیم.

  تحویل سفارشات

نحوه تحویل سفارشات به این گونه خواهد بود که پس از خریداری محصول مورد نظر و ثبت سفارش تیم پشتبانی در سریع ترین زمان ممکن محصول را بسته بندی و در روزهای شنبه تا پنج شنبه برای شما ارسال خواهند کرد.

شرایط برگشت کالا

  • کلیه کالاهای فروشگاهی مجموعه بانی نیک تا ۳ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض می‌باشند و لازم به ذکر است محصول مورد نظر پس گرفته نمیشود و فقط قابل تعویض است.

کالاهایی مورد ارزیابی برگشت قرار خواهند گرفت که شرایط زیر برای آنها برقرار باشد :

  • کالا باید در جعبه اصلی خود به همراه کلیه ملحقات از قبیل راهنمای استفاده، کابل‌ها، باطری و سایر به بانی نیک بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به مجموعه بانی نیک اطلاع داده شود.

در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود برای کالاهای بدون مشکل درکارایی و ظاهر آن، هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد

شرایط بازگشت در اثر آسیب دیدگی

  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بانی نیک اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است برای بانی نیک ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بانی نیک بازگردانده شود.

نحوه دریافت خدمات پشتیبانی

هرگونه سؤال خود را لطفاً از طریق ایمیل baniniktoy.shop@gmail.com یا شماره ۰۵۱۳۷۶۲۹۰۸۶  در میان بگذارید.