0
فروشگاه
0

سوالات متداول

برای ثبت سفارش کالای مورد نظر خود باید روی گزینه "افزودن به سبد خرید" در صفحه محصولات کلیک کنید، بعد از انتخاب این گزینه محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می‌شود.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله، جهت خرید و ثبت نظر در وب سایت بانی نیک حتما باید در وب سایت ثبت نام کنید.

مدت زمان ارسال برای شهر مشهد حداکثر ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و برای سایر شهرها حداکثر بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پست سفارشی می باشد.

بعد از ثبت سفارش، سفارش‌‏هایی که تا قبل از ساعت دوازه همان روز ثبت شوند، در همان روز و مابقی سفارشات در صبح روز کاری بعد تحویل شرکت پست داده خواهند شد. همچنین سفارشاتی که در روز های تعطیل ثبت میشوند در روز بعد پردازش و تحویل پست خواهند شد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. با توجه به مقصد سفارش بعد از پردازش و تحویل محصول به اداره پست حداقل ۳ تا ۶ روز کاری است.

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

سفارش‌های داخل شهر مشهد توسط پیک اختصاصی بانی نیک ارسال می‌شود.

برای ثبت نام یا ورود در سایت، روی دکمه ورود و ثبت نام در قسمت بالای سایت کلیک کنید، سپس شماره همراه خود را وارد نمایید و رمز یکبارمصرف پیامک شده برایتان را در سایت وارد کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود.

مهلت مرجوع کردن کالا ۷۲ ساعت پس از تحویل کالا می باشد.

کلیه کالاهای فروشگاهی مجموعه بانی نیک تا ۳ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض می‌باشند و لازم به ذکر است محصول مورد نظر پس گرفته نمی‌شود و فقط قابل تعویض است.

  • کالا باید در جعبه اصلی خود به همراه کلیه ملحقات از قبیل راهنمای استفاده، کابل‌ها، باطری و سایر به بانی نیک بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به مجموعه بانی نیک اطلاع داده شود.
  • در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود برای کالاهای بدون مشکل درکارایی و ظاهر آن، هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد.
  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بانی نیک اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است برای بانی نیک ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بانی نیک بازگردانده شود.

بانی نیک به مشتریان وفادار خود در مناسبت و رویدادهای مختلف کد تخفیف اهدا خواهد می‌کند و این کد تخفیف از طریق ایمیل، پیامک و پیام در حساب کاربری اطلاع رسانی می شود.

در صورت پیدا نکردن پاسخ خود با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

پشتیبانی همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبرگشت به فروشگاه
    منو
    فروشگاه
    0 علاقه مندی
    0 محصول سبد خرید

    سبد خرید

    بستن (Esc)

    ورود

    بستن (Esc)